prikaz prve stranice dokumenta Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, Vanja
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet

Citirajte ovaj rad

Brkić, V. (2020). Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, Vanja. "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić, V. (2020). 'Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Brkić V. Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

V. Brkić, "Imperativnost u reklamnom diskursu hrvatskog, mađarskog i slovenskog jezika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:333979

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.