diplomski rad
Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, Vanesa
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Marincel, V. (2020). Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, Vanesa. "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, Vanesa. "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, V. (2020). 'Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel V. Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

V. Marincel, "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.