diplomski rad
Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2025. urn:nbn:hr:131:522053

Bagar, Lara
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Bagar, L. (2025). Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

Bagar, Lara. "Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

Bagar, Lara. "Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

Bagar, L. (2025). 'Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 23.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

Bagar L. Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2025 [pristupljeno 23.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

L. Bagar, "Čitateljski klub „Preobražaj“ Gradske knjižnice i čitaonice Pula – primjer dobre prakse inkluzije osoba s psihosocijalnim poteškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:522053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.