završni rad
Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. urn:nbn:hr:211:057734

Marijan, Krobot
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Marijan, K. (2019). Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

Marijan, Krobot. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

Marijan, Krobot. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

Marijan, K. (2019). 'Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

Marijan K. Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

K. Marijan, "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.