diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:889078

Antolović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Antolović, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

Antolović, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

Antolović, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

Antolović, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

Antolović A. Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

A. Antolović, "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.