diplomski rad
Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, Dajana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Bobek, D. (2020). Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, D. (2020). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek D. Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

D. Bobek, "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.