prikaz prve stranice dokumenta Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:122184

Sajko, Mihael
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Sajko, M. (2014). Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

Sajko, Mihael. "Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

Sajko, Mihael. "Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

Sajko, M. (2014). 'Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

Sajko M. Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

M. Sajko, "Bogata multimedijska prezentacija irske umjetnosti temeljena na multimodalnoj strukturi informacija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122184

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.