prikaz prve stranice dokumenta Ciljni marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ciljni marketing
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2015. urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, Sandra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Krleža, S. (2015). Ciljni marketing (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, Sandra. "Ciljni marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža, S. (2015). 'Ciljni marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Krleža S. Ciljni marketing [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

S. Krleža, "Ciljni marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285788

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.