Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. urn:nbn:hr:211:070786
Patrik, Slamić
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Patrik, S. (2019). Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786
Patrik, Slamić. "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786
Patrik, Slamić. "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786
Patrik, S. (2019). 'Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.04.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786
Patrik S. Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 02.04.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786
S. Patrik, "Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:070786