završni rad
Marketinško upravljanje bazama podataka
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. urn:nbn:hr:211:855420

Lisjak, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Lisjak, K. (2019). Marketinško upravljanje bazama podataka (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

Lisjak, Karla. "Marketinško upravljanje bazama podataka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

Lisjak, Karla. "Marketinško upravljanje bazama podataka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

Lisjak, K. (2019). 'Marketinško upravljanje bazama podataka', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

Lisjak K. Marketinško upravljanje bazama podataka [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

K. Lisjak, "Marketinško upravljanje bazama podataka", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:855420

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.