završni rad
Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:987569

Mišetić, Ante
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Mišetić, A. (2020). Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

Mišetić, Ante. "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

Mišetić, Ante. "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

Mišetić, A. (2020). 'Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

Mišetić A. Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 25.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

A. Mišetić, "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.