završni rad
Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:282984

Bojka, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Bojka, L. (2021). Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

Bojka, Luka. "Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

Bojka, Luka. "Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

Bojka, L. (2021). 'Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 06.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

Bojka L. Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 06.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

L. Bojka, "Povijesni pregled i analiza metoda umjetne inteligencije primijenjenih u modeliranju igrača računalnih igara", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:282984

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.