završni rad
Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:475362

Cmrečnjak, Danijela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Cmrečnjak, D. (2021). Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

Cmrečnjak, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

Cmrečnjak, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

Cmrečnjak, D. (2021). 'Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 03.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

Cmrečnjak D. Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 03.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

D. Cmrečnjak, "Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475362

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.