završni rad
Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:969207

Lojina, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Lojina, J. (2022). Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

Lojina, Jelena. "Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

Lojina, Jelena. "Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

Lojina, J. (2022). 'Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

Lojina J. Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 27.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

J. Lojina, "Analiza uvođenja omnichannel kontakt centra", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969207

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.