diplomski rad
Uloga oglašavanja u kupnji
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:285855

Mikulaš, Patricija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Mikulaš, P. (2022). Uloga oglašavanja u kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

Mikulaš, Patricija. "Uloga oglašavanja u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

Mikulaš, Patricija. "Uloga oglašavanja u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

Mikulaš, P. (2022). 'Uloga oglašavanja u kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

Mikulaš P. Uloga oglašavanja u kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 27.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

P. Mikulaš, "Uloga oglašavanja u kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.