završni rad
Načela poslovne komunikacije s klijentima
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:118597

Mihalic, Elena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Mihalic, E. (2022). Načela poslovne komunikacije s klijentima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

Mihalic, Elena. "Načela poslovne komunikacije s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

Mihalic, Elena. "Načela poslovne komunikacije s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

Mihalic, E. (2022). 'Načela poslovne komunikacije s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

Mihalic E. Načela poslovne komunikacije s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 25.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

E. Mihalic, "Načela poslovne komunikacije s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.