diplomski rad
Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:799681

Ratković, Adela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Ratković, A. (2022). Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

Ratković, Adela. "Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

Ratković, Adela. "Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

Ratković, A. (2022). 'Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

Ratković A. Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 25.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

A. Ratković, "Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:799681

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.