završni rad
Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:843831

Lukša, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Lukša, T. (2022). Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

Lukša, Tea. "Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

Lukša, Tea. "Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

Lukša, T. (2022). 'Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

Lukša T. Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 01.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

T. Lukša, "Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843831

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.