prikaz prve stranice dokumenta Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. urn:nbn:hr:114:911014

Bais, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Bais, L. (2021). Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

Bais, Laura. "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

Bais, Laura. "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

Bais, L. (2021). 'Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.10.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

Bais L. Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 01.10.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

L. Bais, "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.