prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija hotela u uvjetima krize
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinška strategija hotela u uvjetima krize
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, Brankica
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mandura, B. (2017). Marketinška strategija hotela u uvjetima krize (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, Brankica. "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, Brankica. "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, B. (2017). 'Marketinška strategija hotela u uvjetima krize', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura B. Marketinška strategija hotela u uvjetima krize [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

B. Mandura, "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.