prikaz prve stranice dokumenta Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, Ante Zvonimir
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šušnja, A. Z. (2018). Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, A. Z. (2018). 'Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja AZ. Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

A. Z. Šušnja, "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.