prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:419132

Girin, Lucija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Girin, L. (2018). Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

Girin, Lucija. "Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

Girin, Lucija. "Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

Girin, L. (2018). 'Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

Girin L. Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

L. Girin, "Mjerenje zadovoljstva i lojalnosti gostiju u restoranu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419132

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.