prikaz prve stranice dokumenta Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:104327

Vladić, Dona
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vladić, D. (2019). Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

Vladić, Dona. "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

Vladić, Dona. "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

Vladić, D. (2019). 'Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

Vladić D. Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

D. Vladić, "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.