prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:739382

Malter, Toni
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Malter, T. (2019). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

Malter, Toni. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

Malter, Toni. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

Malter, T. (2019). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

Malter T. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

T. Malter, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.