prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šupica, D. (2019). Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica, D. (2019). 'Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Šupica D. Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

D. Šupica, "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.