prikaz prve stranice dokumenta Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:500495

Kapeš, Jelena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kapeš, J. (2019). Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

Kapeš, Jelena. "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

Kapeš, Jelena. "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

Kapeš, J. (2019). 'Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

Kapeš J. Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

J. Kapeš, "Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:500495

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.