prikaz prve stranice dokumenta Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:679673

Kitanovska, Simona
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kitanovska, S. (2019). Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

Kitanovska, Simona. "Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

Kitanovska, Simona. "Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

Kitanovska, S. (2019). 'Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

Kitanovska S. Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

S. Kitanovska, "Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:679673

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.