prikaz prve stranice dokumenta Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:410053

Kovačić, Patricia
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kovačić, P. (2019). Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

Kovačić, Patricia. "Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

Kovačić, Patricia. "Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

Kovačić, P. (2019). 'Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

Kovačić P. Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

P. Kovačić, "Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:410053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.