prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mrkonja, M. (2020). Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, M. (2020). 'Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja M. Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

M. Mrkonja, "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.