prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Glavičić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić I. Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

I. Glavičić, "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.