prikaz prve stranice dokumenta Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:198818

Kostelac, Katarina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kostelac, K. (2020). Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

Kostelac, Katarina. "Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

Kostelac, Katarina. "Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

Kostelac, K. (2020). 'Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

Kostelac K. Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

K. Kostelac, "Uloga kanala prodaje u upravljanju prihodima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198818

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.