prikaz prve stranice dokumenta Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:980179

Pernar, Filip
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pernar, F. (2020). Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

Pernar, Filip. "Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

Pernar, Filip. "Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

Pernar, F. (2020). 'Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

Pernar F. Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

F. Pernar, "Utjecaji turizma na društveno ponašanje i vrijednosti", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:980179

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.