prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog  objekta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:983329

Kurtanjek, Dinka
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kurtanjek, D. (2020). Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

Kurtanjek, Dinka. "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

Kurtanjek, Dinka. "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

Kurtanjek, D. (2020). 'Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

Kurtanjek D. Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

D. Kurtanjek, "Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:983329

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.