prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Filipović, M. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, M. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović M. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

M. Filipović, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.