prikaz prve stranice dokumenta Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:188797

Bisaki, Karlo
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Bisaki, K. (2016). Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

Bisaki, Karlo. "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

Bisaki, Karlo. "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

Bisaki, K. (2016). 'Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

Bisaki K. Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

K. Bisaki, "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.