prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, Karla
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jurić, K. (2016). Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, Karla. "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, Karla. "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, K. (2016). 'Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić K. Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

K. Jurić, "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.