prikaz prve stranice dokumenta Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:086000

Lazić, Sandra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lazić, S. (2016). Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

Lazić, S. (2016). 'Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

Lazić S. Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

S. Lazić, "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.