prikaz prve stranice dokumenta Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, Morena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Rumin, M. (2016). Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, Morena. "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, Morena. "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, M. (2016). 'Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin M. Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

M. Rumin, "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.