prikaz prve stranice dokumenta Youtube kao promotivni kanal u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Youtube kao promotivni kanal u turizmu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:141578

Horvat, Hrvoje
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Horvat, H. (2016). Youtube kao promotivni kanal u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

Horvat, Hrvoje. "Youtube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

Horvat, Hrvoje. "Youtube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

Horvat, H. (2016). 'Youtube kao promotivni kanal u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

Horvat H. Youtube kao promotivni kanal u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

H. Horvat, "Youtube kao promotivni kanal u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.