prikaz prve stranice dokumenta Emotional Appeal in Tourism Advertising
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Emotional Appeal in Tourism Advertising
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:617201

Radoš, Branimir
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Radoš, B. (2016). Emotional Appeal in Tourism Advertising (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

Radoš, Branimir. "Emotional Appeal in Tourism Advertising." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

Radoš, Branimir. "Emotional Appeal in Tourism Advertising." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

Radoš, B. (2016). 'Emotional Appeal in Tourism Advertising', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

Radoš B. Emotional Appeal in Tourism Advertising [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

B. Radoš, "Emotional Appeal in Tourism Advertising", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:617201

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.