prikaz prve stranice dokumenta Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Bebek, N. (2017). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, N. (2017). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek N. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

N. Bebek, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.