prikaz prve stranice dokumenta Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, Edita
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Nedeljković, E. (2017). Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, E. (2017). 'Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković E. Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

E. Nedeljković, "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.