prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:525537

Smajić, Esma
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Smajić, E. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

Smajić, Esma. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

Smajić, Esma. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

Smajić, E. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

Smajić E. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

E. Smajić, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.