prikaz prve stranice dokumenta Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kunina, L. (2018). Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, L. (2018). 'Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina L. Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

L. Kunina, "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.