prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:115971

Ožbolt, Enny
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ožbolt, E. (2018). Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

Ožbolt, Enny. "Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

Ožbolt, Enny. "Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

Ožbolt, E. (2018). 'Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

Ožbolt E. Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

E. Ožbolt, "Istraživanje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u hotelu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:115971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.