prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, Anni
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Filipaš, A. (2016). Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, A. (2016). 'Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš A. Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

A. Filipaš, "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.