prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:850476

Matić, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Matić, I. (2018). Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

Matić, Ivana. "Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

Matić, Ivana. "Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

Matić, I. (2018). 'Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

Matić I. Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 12.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

I. Matić, "Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:850476

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.