Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium

Laura Haramina (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Haramina, L. (2019). Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, L. (2019). 'Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 31.03.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina L. Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 31.03.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

L. Haramina, "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.