prikaz prve stranice dokumenta Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:301397

Nekić, Ana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Nekić, A. (2019). Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

Nekić, Ana. "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

Nekić, A. (2019). 'Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

Nekić A. Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

A. Nekić, "Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301397

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.