prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:966595

Čirko, Lucija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Čirko, L. (2019). Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

Čirko, Lucija. "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

Čirko, Lucija. "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

Čirko, L. (2019). 'Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

Čirko L. Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 26.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

L. Čirko, "Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:966595

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.